sobota, 28 listopada 2015

Leśna jesień - trzeci tydzień projektu Elizy

Cześć!

Dziś pokażę jesień na paznokciach, która zrodziła się całkiem przypadkiem. Namalowałam jej w tym roku trochę i pomysły chyba się wyczerpały troszeczkę.
Początkowo miały być kasztany, ale nie mam odpowiedniej zieleni. Zaczęłam poszukiwania w swoim pudle i natknęłam się na torebeczkę z nowymi płytkami, o których kompletnie już zapomniałam (to znak, że przestałam to ogarniać i popłynęłam ostro :D ) I tak oto powstał u mnie las :)



 Na kciuku był zamysł lasu nocą, ale nie do końca wyszło tak jak sobie wyobrażałam :D

Kolorki na zdjęciach są przekłamane, ale już wczoraj nie mogłam się doczekać kiedy natrzaskam foteczki i podzielę się nimi z Wami.

Na początku zrobiłam gradient dwoma lakierami z wygranej w konkursie Lovely. Nie przepadam za brudnymi różami i pewnie sama bym ich nie kupiła, ale te wydały mi się być wyjątkowo jesienne.
Najgorsze w tym wszystkim było doprowadzenie skórek do ładu. Zajęło mi to chyba z godzinę. Już dawno aż tak ich nie utytłałam.

A na koniec fotki w świetle dziennym.


Wieeeeem, moje paznokcie wołają o piłowanie :)


Do mani użyłam:

  • Lovely trend edition nr 3 (pisząc tego posta dopiero skapnęłam się, że to piasek- oho źle ze mną)
  • Lovely FAST DRY nr 2 
  • płytka JQ-L16
  • stemple: czarny GR Rich Color 35, brąz GR Rich Color 134 i metaliczna zieleń GR Rich Color 110
  • top coat Seche Vite


I jak? Dałam radę z tematem? :)

11 komentarzy:

  1. Wyszło przepięknie, a mój ulubiony jest jeleń na trawie :) Ja ogarniam wszystko co mam, jak przestanę ogarniać to będzie początek końca świata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy znalazł coś ulubionego :)
      Dzięki, miło mi :)

      Usuń
  2. Siedzący lisek podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Ty wiesz, że dopiero po fakcie zobaczyłam, że to lisek? :)
      Dla mnie to szop :D

      Usuń
  3. Liski królują w jesień na pazurkach <3 super dopasowałaś mani do tematu! I chyba zamówiłam sobie ostatnio tą płytkę :D Co do gradientu - nie myślałaś o zakupie jakiegoś lateksu czy innej peel off bazy? Odkąd mam płynny lateks niestraszne mi gradienty - praktycznie nie ma potem czyszczenia :D polecam ;p a w ogóle całe to mani przywodzi na myśl las nocą więc dobrze to obmyśliłaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, muszę zacząć robić zdjęcia temu co użyłam :)
      Lateks, hmm jestem leniem jakimś i niby mam peel off. Podobno dziewczynom się sprawdza, a ja nie użyłam jeszcze ani razu :)

      Usuń
  4. Śliczne zdobienie, idealnie dopasowane do tematu. Uwielbiam takie kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No po prostu urzekłas mnie tym zdobitnie,piękne :-)

    OdpowiedzUsuń