niedziela, 22 listopada 2015

Minnie Mouse czyli drugi tydzień projektu u Elizy

Witajcie!

Drugi tydzień projektu Elizy kompletnie mi nie leżał. Wydawałoby się, że to tylko kokardki, a w rzeczywistości okazały się być to AŻ kokardy. :)
W sumie to z braku koncepcji zrodził się tylko jeden pomysł. Rach ciach narysowałam na kartce i czekał do zrealizowania do weekendu. No i tu nie było wcale prosto. :) Rączki drżały, biały lakier okazał się być zgęstniały. Ale czego tu się spodziewać po tak pechowym dniu. Najpierw jadąc rano do fryzjera, urwała mi się linka od sprzęgła. Cudem wybrnęłam z sytuacji. Potem po fryzjerze wstydziłam się zdjąć czapkę, to i malując paznokcie nie mogło być tak słodko :)
Do rzeczy! Na kartce jakoś wyglądało to inaczej. Chociaż i na paznokciach całkiem mi się podoba. No może trochę za dużo się dzieje, ale z minimalizmem mam jeszcze problem (zawsze muszę przesadzić).


Zapomniałam tylko o tym, że Minnie powinna mieć też grochy na kokardzie. :)

Kto zgadnie - jestem lewo czy praworęczna? :)

Czekałam z postem do dziś, żeby zrobić "piękne zdjęcia" w "dziennym" świetle. No to zrobiłam :D

Oraz zdjęcie z moim cudownym szkicem dla porównania :)





Do mani użyłam:
  • lakier bazowy Essie help me grow (już mi się niestety kończy, ale według mnie jest idealny)
  • biały lakier SH White On - posłużył jako baza pod Myszki i do kropek nanoszonych sondą
  • czerwony Lovely Gloss like gel nr 436 (chyba nigdy nie miałam tak pięknej i soczystej czerwieni, zakochałam się od pierwszego wejrzenia)
  • top Seche Vite 
  • pozostałe elementy namalowałam farbkami akrylowymi

6 komentarzy:

  1. O jej ;-) Jak uroczo! Bardzo ładnie wyszło to zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta myszka! Bardzo fajnie, że zrobiłaś zdjęcie wersji roboczej na kartce! Ja sobie zawsze obiecuję, że jak mi wpadnie jakiś pomysł to go rozrysuję, ale w końcu nigdy tego nie robię i pomysł ucieka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A i wiesz co? Dodaj sobie jeszcze w pasku bocznym gadżet "obserwatorzy", będzie łatwiej Cię dodać do obserwowanych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) Wyszły Ci na prawdę super, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń