niedziela, 10 kwietnia 2016

Różowa laguna

Czeeeeść!

Dziś przybywam z letnimi klimatami. Kolejny raz postawiłam na bazowy Sophin 207 :)
Cudo! A teraz słonko coraz częściej gości, wiec Sophin ma pole do popisu i mieni się obłędnie. <3
Nie wykazałam się nadzwyczajnym talentem i zdobienie jest bardzo skromne.
Mimo to chciałam przenieść Was właśnie w takie oto miejsce i życzyć duuuużo słońca!!! :) <3













Całuski!!! :)



Ps. Coraz bardziej lubię te swoje migdały :)



Użyłam:
  • baza Essie help me grow
  • holograficzny Sophin 207
  • biały do stempli Konad
  • płytka JQ-20
  • top Seche Vite

9 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie i ładne migdałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te muszelki na holofraficznym różu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier, jest bardzo fajny. Bardzo ładne masz paznokcie. Zdobienie wyszło subtelnie i przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne mani <3 no i kształt pazurków super :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobienie, ten kolorek jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczułam się prawie jak na wakacjach :D Ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie, tak wdzięcznie :)

    OdpowiedzUsuń